Pisi Pisi Anahtarlıklar

20130309_103145        20130309_104002

Bu güzel hafta sonundan herkese merhabalar,

Kedili anahtarlıklarımı sizlerle tanıştırmak istiyorum. Bu anahtarlıkları Darıca’daki bir yardım kermesi için hazırladım.

Kumaş ise Aura patchwork‘ten satın almıştım.  Nilay hanımda çok şık sevimli kumaşlar mevcut, görmenizi tavsiye ederim.

Kumaştaki kedi figürlerini arkalı önlü sırt sırta getirip gelişi güzel kestim.  İçlerini de elyafla doldurdum.

Kenarlarındaki dantel ise lastikli kenar dantel. Koton olanlardan. Kolayca esniyor. Sıcak silikonla parçaları bir araya getirdim.

Askıları istediğiniz malzemeden yapabilirsiniz. Hepsi bu kadar. Kolay gelsin 😀

20130309_103732

20130309_103349

Bir Cevap Yazın

