Kumaş çerçeve

20130126_115922

Merhaba çok sevgili ziyaretçilerim,

Bugün eşimle eski resim kutusunu karıştırırken geçmiş yıllara gittik .

Çocuklarımın küçüklüğü, gençlik yılları nasılda zaman akıp gitmiş.

Resimlerimizin arasında bu çerçeveleri buldum. 1994 senesinde çerçeveler yapıyordum.

Herşeyi bana ait olan bu çerçeveleri herhangi bir yerden öğrenmedim. İçi kalın mukavvadan,

dışı ise elyaf üzerine kumaş kaplama.  Gelin çerçeveleri dahi yapıp satmıştım. Gelin çerçevelerinin ebatları çok büyük ve

saten üzerine dantellerle kaplı idi. Çocuklar için ise bebekli desenli kumaşlarla kaplıyordum çerçeveleri.

Arkasında ayakları ile dik durabilen çerçeveler yapmıştım.

Sözün kısası sizlerle bunları paylaşmak istedim. Belki sizlere fikir verir ve sizlerde değişik çerçeveler yaratabilirsiniz.

En kısa zamanda yapılışını da bu başlık altında sizlere sunacağım.

Sevgilerimle, mutlu hafta sonları…

Bir Cevap Yazın

