Kanepeme Yeni Kılıf

Balkonumda uzun zamandan beri çok severek kullandığım küçük kanepem.

Hafif köşeli duruşu ve alçak oturma seviyesiyle kendine göre bir konforu var ki kendisini çok severim.

Üzerindeki kumaşın rengi ve duruşunda değişiklik yapmanın zamanı gelmişti.

Yalova çarşısında yaptığım küçük bir araştırma sonucu inanılmaz çeşit kumaş satan iki mağazayı buldum.

Alışverişi derhal yapıp eve geldim kanape kılıfımı hazırlamaya başladım.

Koltuk kılıfı dikmeye yabancı olmadığımdan bu kılıfı çabuk bitirdim sayılır.

Kullandığım kumaş Duck denilen kumaş. Mutfaklarda ve balkonlarda sıkca kullanılan cinsten.

Kesinlik çekmeyen ve solmayan, dikişi kolay bir kumaş. Çok fazla da deseni var piyasada.

Önce eski bir çarşaf parçasından kanepe parçalarının kalıplarını çıkardım.

Kalıpları kumaş üzerine koyup dikiş payı vererek kestim.

Daha sonra parçaları provalar yaparak kanepe üzerinde birbirine iğneledim.

Ve makine dikişlerini (ince işçilik gözetmeden) görünen üst yüzünden çektim.

Bazı kenarları zikzak dikişi ile kapattım. Böylece kanepem yeni kılıfına kavuştu.

Ben ve eşim çok beğendik. Umarım sizlerinde hoşuna gitmiştir.

2 Yanıt to “Kanepeme Yeni Kılıf”

  1. Serap Says:

    Merhaba,
    oturma kısmında pilelerin uç kısmındaki yuvarlak nasıl oluştu…çok acemice bir soru ama soru işte . çok dikişten anlamıyorum fakat sizden ve bloğunuzdan çok yararlanıyorum. Fotoğraflayıp gösterirseniz çok sevinirim.
    Serap.

  2. meryem Says:

    tek kelime:süper


Bir Cevap Yazın

