Çocuklara Yardım Haberi

On marifet sitesinin düzenlediği bir sergi haberini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Bugün facebook sayfama bir davet bırakıldığını gördüm. Aynen şöyle;

Gökşen Hanım; 10marifet olarak bir sergi düzenliyoruz. Sergideki işleri satacak ve geliri olduğu gibi Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı’na aktaracağız:  http://10marifet.org/etiket/10marifet-sergisi/  Bu güzel çalışmalarınızdan birini göndererek bağış kampanyamıza destek vermek isterseniz bize lütfen bilgi@10marifet.org adresinden ulaşır mısınız?

Tabii ki gönülden severek ve isteyerek göndereceğim elimdeki ürünlerimi. Sizlerinde göndereceği ürünler varsa verilen adresten ulaşabilirsiniz. Bu haberi çevrenizle paylaşırsanız ve duyurursanız bu projeye yardım etmiş olursunuz.

Sergiden elde edilen kazanç Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı’na bağışlanacak.

http://10marifet.org/etiket/10marifet-sergisi/

Teslim adresi :  Sinanpaşa Mah. Şair Nedim Cd. Ceylan Apt. No:22 D:3 Akaretler / Beşiktaş / İST  

YAZILAR kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Bir Cevap Yazın

