Pasta-panolar

Uzun süreden beri saklayıp, araba bagajında da uzun bir süre taşıdığım dekopaj desenlerimi değerlendirmeye karar verdim.

Desenli kağıtlardan tamamen unuttuklarım var aralarında o kadar uzun zaman geçti.

Taa Darıca’da ders verdiğim yıllardan kalma. Hepsi birbirinden güzel. Değer bilecek birilerine vermek istiyordum aslında.

İnternette tanıdığım ahşap boyama sayfalarından gördüklerim iştahımı açtı  resmen.

Yakın zamanda ahşap boyarsam şaşırmayın. Neyse bu dekopaj kağıtlarından birini gözüme kestirip işe koyuldum.

Mutfak duvarımda asılı olan yuvarlak çerçeveler de bu iş için uygundu. Onlarda uzun yıllar duvar süslerimdi.

Tablonun önceki ve sonraki görünümü…

          

Dekopaj kağıtlarımın arasından pastalı desen…

Çerçevemin iç kısmına ince desenli bir kağıt bulmalıydım.

Bunun için evim dergisinin içindeki düz yazılı sayfalar işime yaradı.

Dergi sayfasından uygun bir yuvarlak parça kesip silikon tabancasıyla yapıştırdım.

Zemindeki kağıdın üzerine kestiğim pasta resimlerini silikon tabancasıyla yapıştırdım.

İşte size küçük bir yenilik. Bugünlük benden bu kadar; sevgiler hepinize…

Bir Cevap Yazın

