Kına Yastığı – 1

Merhaba,

bir projeyi daha tamamladım çok şükür.

Çok severek çalıştım bu projede. Yavaş yavaş zevkle bitirdim.

Benim gibi düşünen ve aynı zevke sahip olduğum; Yeliz Hanım için ikinci çalışmam ”kına yastığı”.

Geçen aylarda Yeliz Hanım’ın nişan töreninde kullanmak üzere  ‘‘Pembe İnci Yüzük Yastığı” tasarlayıp hazırlamıştım.

Şimdi ise kına gecesinde kullanmak üzere bir yastık tasarlamamı istedi benden.

Bordo kadife kumaş ve kurdela nakışı, kordon ve püsküllerle süslediğim yastığın ortasına; içine kına konulacak olan kapaklı sahan oturuyor.

Kına gecesinde elde tepsi değil şık bir yastık salınıyor olacak güzel güzel.

Kına sahanının kapağına bordo püskül taktım.

Yastığın ortasına kına tabağının rahatça oturması için çukur oluşturdum. Böylece tabak kaymayacak.

3 Yanıt to “Kına Yastığı – 1”

  1. merve Says:

    cok guzel fıyatı ne kadar acaba

  2. meryem Says:

    çok güzeel


Bir Cevap Yazın

