Pembe İnci Yüzük Yastığı

Merhaba,

Yamalı Bohça Blogumu takip eden bir ziyaretçimden bir mail aldım geçenlerde. Yüzük yastıklarını ve kurdela nakışı örneklerimi beğendiklerini yazıyordu. Karşılıklı yazışma sonunda bu mail, sipariş mailine dönüştü. Ve ortaya kurdela nakışı çalışmasına iyi bir örnek olduğunu düşündüğüm bu ”Pembe İnci Yüzük Yastığı” ortaya çıktı.

Yüzük yastıkları benim için gerçekten çok özel, çok anlamlı bir çalışma. Bundan sonrakiler de öyle olacak emin olabilirsiniz. Malum ismi üzerinde ”yüzük yastığı”, söz ya da nişan töreninde kullanılacak ve gelinlik, damatlık, bohça, yüzük gibi bir kez kullanılan ve anısı büyük olacak objeler arasında yerini alacaklar. Bu önemli bir ayrıntı bana göre. Bu yüzden yaptığım ve yapacağım yüzük yastıkları hep tek olacaklar yani aynısından bir tane daha olmayacaktır. Hepsi birbirinden farklı ”Butik çalışmalar” olacaktır. 

Bana herzaman kolayca ulaşabilirsiniz. Siparişleriniz için İLETİŞİM bölümünden bilgi alabilirsiniz. 

http://www.pasaj.com/pembe-incili-yuzuk-yastigi-butik-calismalar/258035

Sevgilerimle…

                        

3 Yanıt to “Pembe İnci Yüzük Yastığı”

  1. Yeliz Says:

    Eveeeet bu yastığa sahip olan şanslı kişi benim :))))) Gökşen Hanım harika bir insan, blogundaki kurdela nakışlarını beğendiğimi ve bir yüzük yastığına ihtiyacım olduğunu yazdım kendisine ve hiç beklemediğim kadar hızlı ve ilgili cevaplar aldım kendisinden, okadar güzel bir elektriği varki daha yazışırken bile nekadar güzel birşey çıkaracağından emin oldum, renkler-kumaşlar-tonlar her konuda hayalimin üstünde bir çalışma ortaya çıktı. Çok yakın semtlerde oturuyormuşuz yastığı almaya bizzat gittik nişanlımla zaten bukadar maharetli bir hanımla da bizzat tanışmayı çok istiyordum, okadar sıcakki bizi çaya bile davet etti neyazıkki koşturmacadan misafiri olamadık ama güzel kağıtlara sarılmış içinde ayrıca saklamam için poşet detayı bile düşünülmüş muhteşem bir kutuyla geldi karşımıza. Tekrar ellerinize sağlık diyorum Gökşen Hanım, başta biz olmak üzere herkes yüzük yastığımıza bayıldı :))) İnşallah evimizin süslemeleri için de beraber birşeyler hazırlarız, hep böyle sevgiyle kalın.

    • Yamalı Bohça Says:

      Yeliz hanım, çok naziksiniz. Benim için de sizi tanımak zevk oldu. Size ömür boyu mutluluklar diliyorum. Başka projelerde buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle…

  2. belgın Says:

    AMAN TANRIM GÖKŞEN HANIM YINE MUHTESEM ÜRÜNLER YAPMISSINIZ. ACABA TEKRAR EŞİMLE SÖZ VEYA NİŞAN TAZELESEM Mİ SİZEDE BİZE YINE BÖYLE GÜZEL BİR YÜZÜK YASTIGI YAPSANIZ…..))) EMEGINIZE SAGLIK.


Bir Cevap Yazın

