Antep İşi Pano

İsmek el nakışı kursunda yapmaya başladığım ama bitiremediğim bir örtüyü değerlendirmeye çalıştım.

Kursun son zamanlarında sıkıldığımdan olsa gerek; bu örtü yarım kalmıştı. Bitiremeyeceğimi anlayınca önce bir süre sakladım. Sonra en iyi değerlendirmenin panoya dönüştürmek olduğuna karar verdim. Çerçeve işini Koçtaş’ın içindeki çerçeve bölümünde yaptırdım.

Çok da memnun kaldım. Bu arada yetkilinin söylediğine göre bu çerçeve bittikten sonra aynı modelden çok satmışlar yani çerçeve çok beğenilmiş. Durum bundan ibaret.

Şu anda salonumun duvarını süslemekte. Sizlerde elinizdeki yarım kalmış ya da ufak parçalar halinde bulunan örnek bezlerinden tutunda tığ işlerine kadar herşeyi çerçeveleyebilirsiniz. Bence çok iyi fikir. Doğrusu gerçek değerini bulduğuna inanıyorum.

Sevgiyle kalın…

Bir Cevap Yazın

