Çin İğnesi İşleme Kare Örtüm

İsmek  Kursunda birbuçuk senede hazırladığım çin iğnesi örtümün detay resimlerini henüz çekebildim.

El nakışı ile ilgilenen hanımların ilgisini çekeceğini düşünerek yayınlıyorum.  

Ayrıca İsmek’teki kurs hocam HAVVA TOPAL’a buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.  Hakkını ödeyebilmem imkansız.

Genç yaşında birçok başarılı projeye imza atıyor. Kendisini tebrik ediyorum.  

O’nun ellerinden ve gözlerinden öpüyorum ve yaşamı boyunca başarılar diliyorum…


ÇİN İĞNESİ MASA ÖRTÜSÜ

2 Yanıt to “Çin İğnesi İşleme Kare Örtüm”

  1. UMUT LÖKTAŞ Says:

    bohçaya bayıldım ellerinize sağlık.desenini istesem lütfen çok beğendim

    • Yamalı Bohça Says:

      Teşekkür ederim, Örtümü beğendiğinize çok sevindim. Deseni vermeyi çok isterdim. Bu çalışma altı sene öncesine ait ve elimdeki desen bulunmuyor. Yardımcı olamadığım için üzgünüm. Saygılarımla.


Bir Cevap Yazın

